خانه / مقالات دیجیتال مارکتینگ / تلگرام / از کجا بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم؟

از کجا بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم؟

بلاک شدن در تلگرام

خطر سوء استفاده در هر مسنجری وجود دارد. ممکن است یک نفر دوست نداشته باشد که با شما چت کند یا شما مایل نباشید که با فردی چت کنید و در نتیجه آن را بلاک میکنید و یا ممکن است شما توسط فردی بلاک شوید.

در تمامی شبکه های مجازی امکان مسدود سازی افراد از سوی افراد دیگر وجود دارد و حتی ممکن مسدود سازی از جانب خود آن پلتفرم یا نرم افزار باشد. مثلا ممکن است اکانتی قوانین آن ها را زیر پا گذاشته باشد و پلتفرم آن را مسدود کرده باشد این مسدود سازی ممکن است موقت یا دائم باشد. در این مقاله از muads می خواهیم در رابطه با بلاک شدن در تلگرام صحبت کینم.

 

آموزش بلاک کردن یک اکانت در تلگرام

 

چگونه در تلگرام بلاک کنیم؟

اول به توضیح مختصر واژه اکانت می پردازیم. اکانت به انگلیسی account می باشد یعنی حساب. در اینترنت و شبکه‌های مجازی به حساب کاربری که یک نفر می سازد، اکانت می گویند.

برای بلاک کردن یک اکانت اول باید روی اکانت مخاطب کلیک کنید تا صفحه مربوط به آن باز شود بعد سه نقطه بالای اکانت فرد مورد نظر را لمس کنید و گزینه BLOCK USER (مسدود سازی کاربر) را انتخاب کنید. به همین سادگی اکانت آن شخص را بلاک کرده اید و دیگر از طریق آن اکانت پیامی دریافت نخواهید کرد.

برای اینکه شخصی را از حالت بلاکی خارج کنید فقط کافی است به صفحه پروفایل او بروید و آیکون سه نقطه بالا را لمس کنید و گزینه آنبلاک بزنید.

 

چونه متوجه شویم که یک نفر ما را بلاک کرده است؟

اگر تمامی موارد زیر را باهم در یک اکانت مشاهده کردید یعنی آن اکانت شما را مسدود کرده است.

  1. مخاطب پیام شما را دریافت نمی کند

در حالت عادی وقتی پیامی را در تلگرام ارسال میکنید زمانی که مخاطب پیام شما را می بیند دو تیک می خورد. مگر اینکه شمارا بلاک کرده باشد یا گزینه ای را در تنظیمات تلگرام خود فعال کرده باشد که حتی با مشاهده پیام تیک دوم برای طرف مقابل نخورد. اگر یک پیام به یک نفر در تلگرام ارسال کردید و فقط یک تیک خورد یعنی مخاطب پیام شما را ندیده است و ممکن است شما بلاک شده باشید.

 

نشانه هایی که می گویند در تلگرام بلاک شده ایم

 

  1. آخرین آنلاینی آن اکانت را نمی توانید ببینید

هنگامی که فردی را در تلگرام مسدود می کنید، آن فرد دیگر قادربه مشاهده وضعیت به‌روزرسانی‌های شما نیست. مثلا اگر در بین مخاطبانتان دید که بازدید کسی را خیلی وقت پیش زده است احتمالا شمارا بلاک کرده است. البته اگر شما یا طرف مقابل گزینه آخرین بازید را در تنظیمات تلگرام طوری تنظیم کرده باشید که برای هیچ کس نمایش داده نشود نه شما قادر به دیدن آخرین بازید دیگران هستید نه دیگران قادر به دیدن آخرین بازدید شما هستند و ممکن است بلاک نشده باشید همان طور که در بالا ذکر شد، اگر تمامی علائم باهم مشاده شد شما بلاک شده اید.

 

  1. عکس پروفایل تگرام فرد برای شما قابل مشاهده نیست

ممکن است مخاطبی اصلا تصویری را برای پروفایل خود تنظیم نکرده باشد بنابراین شما تصویری در پروفایل آن نمی بینید اما اگر مثلا در اکانت یا تلگرام خواهرتان، شخصی دارای پروفایل بود ولی در اکانت شما پروفایل ندارد یعنی شما بلاک شده اید.

 

  1. امکان برقراری تماس تصویری و صوتی وجود ندارد

اگر شک دارید که فردی شما را مسدود کرده، در تلگرام با او تماس صوتی یا تصویری برقرار کنید. اگر تماس حاصل نشد یا پیغام حفظ حریم خصوصی را مشاهده کردید، ممکن است از جانب آن شخص بلاک شده باشید.

 

سه نکته در رابطه با last seen is a long time ago :
۱- آخرین اتصال به تلگرامش رو نگاه کنید،شاید چند روز هست که کلا به تلگرام سر نزده.
۲- آخرین اتصالش به تلگرام همین امروز بوده ولی جواب شما رو نمیده: ممکن تعداد پیام هایی که از دوست های دیگش دریافت کرده زیاد بوده و پیام شما به زیر پیام های دیگه رفته،شما وقتی آنلاینه بهش پیام بدید تا پیام شما بالا بیاد.
۳- آنلاینه هر چی بهش پیام میدید جواب نمیده: اینجا دیگه ممکنه به هر دلیلی نخواد به شما جواب بده،شاید از دستتون دلخوره و یا…
توجه: امکان داره از تنظیمات،آخرین بازدیدش رو غیر فعال کرده باشه که در این زمان آخرین بازدید به last seen recently تغییر پیدا میکنه. (وقتی کسی این گزینه رو فعال میکنه،خودش هم نمیتونه آخرین بازدید تلگرام افراد دیگه رو مشاهده کنه)
موفق باشید.

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

درباره ی تبلیغات انبوه تلگرام نرم افزار تبلیغات در گروه های تلگرام

درود من درویش زاده هستم .... فارغ التحصيل مهندسی کامپیوتر(ict) گرایش سیستمهای تحت شبکه، مدتی در زمینه تبلیغات، بازرگانی و فروش فعالیت داشته ام و در حال حاضر بصورت تخصصی بازاریابی اینترنتی و تبلبغات شبکه های اجتماعی را انجام میدهم. با آرزو های خوب

مطلب پیشنهادی

سفارش لایک و رای نظر سنجی برای گروه تلگرام Order likes and polls for Telegram Group

Order likes and polls for Telegram Group There are many people who use Telegram for …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.