خانه / خدمات / انواع تبلیغ در پیج های لاین

انواع تبلیغ در پیج های لاین

همراهان گرامی muads و لاین استور، این مجموعه، پیج های مختلف با فالوور ها و بازدید کننده های بالایی که دارد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. شما می توانید برای بیشتر دیده شدن از هر یک از روش های تبلیغاتی زیر با ترفه های متفاوت، استفاده کنید.

از جمله انواع تبلیغ در پیج های مجموعه:

1. درج پست در پیج به مدت یک ساعت در زمان دلخواه:

به این صورت که در نرم افزار اینستاگرام و پیج مجموعه، به مدت یک ساعت پست تبلیغاتی شما قرار می گیرد و پس از یک ساعت حذف خواهد شد. خبر خوش اینکه شما می توانید زمان پست گذاری را مشخص کنید. مراحل انجام کار به این صورت است:

ابتدا پوستر تبلیغاتی مورد نظر خودتان و ساعت انتشار را برای ادمین ارسال می کنید. که پس از تایید ادمین از لحاظ محتوا و کیفیت، در زمان مقرر منتشر خواهد شد و پس از گذشت 60 دقیقه حذف می شود.

2. درج پست در پیج به مدت ۲۴ ساعت در روز دلخواه :

در نرم افزار اینستاگرام و پیج مجموعه، به مدت 24 ساعت پست تبلیغاتی شما منتشر می شود و بعد از یک روز حذف خواهد شد. همانند درج پست ساعتی، شما می توانید زمان پست گذاری را تعیین کنید. مراحل انجام کار به این صورت است:

اول شما پوستر تبلیغاتی مورد نظر و ساعت انتشار پست را برای ادمین ارسال می کنید. بعد از تایید ادمین از لحاظ محتوا و کیفیت، در زمان مقرر منتشر خواهد شد و پس از گذشت 24 ساعت یا یک روز کامل پست منتشر شده، حذف می شود.

3. ارسال پیام تبلیغاتی اختصاصی یک به یک به تمام اعضای پیج :

این پیام تبلیغاتی می تواند شامل متن یا تصویر باشد. بعد از تایید متن یا تصویر توسط ادمین، از طریق ربات اینستاگرامی برای تمامی فالوور های پیج مجموعه ی ما، در دایرکت ارسال خواهد شد. با توجه به تعداد زیاد فالوور ها ممکن کمی زمان بر باشد. چرا که امکان ارسال یکجا برای تمام فالوور ها طبق الگوریتم های اینستاگرام وجود ندارد. و با باید طی چندین مرحله انجام شود.

4. پکیج ویژه شامل ارسال پیام تبلیغاتی اختصاصی یک به یک به تمام اعضای پیج  و درج پست در پیج به مدت ۲۴ ساعت در روز دلخواه:

این پکیج از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر است چون شما ارسال پیام تبلیغاتی اختصاصی یک ب یک به تمام اعضای پیج و درج پست 24 ساعته را با مبلغی کمتر از اینکه جداگانه هر یک را خریداری کنید، دریافت می کنید.

 

تبلیغات در پیج ایستاگرام

 

پوستر ارسال شده باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

  1. تصویر دارای کیفیت و محتوای مناسب و مرتبط باشد.
  2.  ابعاد تصویر برای پست مربعی باید نسبت 1:1 داشته باشد. تا گوشه های تصویر حذف نشود کاملا قابل مشاهده باشد. بهترین سایز پیشنهادی ما 1080 در 1080 پیکسل باشد. البته اینستاگرام در نهایت برای اینکه پست منتشر شده با سایز 1080 در 1080 حجم کمتری داشته باشد به 600 در 600 پیکسل کاهش می دهد ولی نگران نباشد بازهم تصویر پست شده از کیفیت خوبی برخوردار است.
  3. ابعاد تصویر برای پست عمودی باید نسبت 4:5 داشته باشد. بهترین سایز پیشنهادی 1080 در 1350 پیکسل است. که پس از کاهش حجم اینستاگرام به 600 در 480 پیکسل تغییر می کند. و بازهم کیفیت خوبی دارد.

 

امکان سفارش طراحی پوستر هم وجود دارد؟

بله، شما اگر امکان طراحی و آماده سازی پوستر تبلیغاتی خود را ندارید می توانید این کار  را به طراحان مجموعه ی ما بسپارید. که هزینه طراحی با توجه به طرح و درخواست شما و میزان پیچیدگی و… متفاوت است.

 

امکان گذاشتن پست ویدیویی وجود دارد؟

بله، شما می توانید ویدیو نهایتا 60 ثانیه ای تبلیغاتی خود را برای ما ارسال کنید و پس از تاییدف با توجه به پکیج خریداری شده شما، به صورت یک ساعته یا 24 ساعته در زمان و روز دلخواه شما پست خواهد شد. و پس از گذشت زمان مقرر شده حذف می شود.

 

شما هم میتوانید در اینجا  پیشنهاد بدهید …

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

درباره ی تبلیغات انبوه تلگرام نرم افزار تبلیغات در گروه های تلگرام

تبلیغات در تلگرام نرم افزار تبلیغات در گروه های تلگرام تبلیغات در گروه های تبلیغات انبوه

مطلب پیشنهادی

Compulsory real member order of Soroush channel, Iranian messenger

سفارش ممبر واقعی اجباری کانال سروش، پیام رسان ایرانی Mandatory real member order of Soroush channel, Iranian messenger

Mandatory real member order of Soroush channel, Iranian messenger With the filtering of the Telegram …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.