عید نوروز 1403 لاین استور
خانه / مقالات دیجیتال مارکتینگ / مقالات شبکه های اجتماعی / آموزش کامل کار با شبکه های اجتماعی و ابزارهای ارتباطی به همراه نقد و بررسی آنها(بخش اول)

آموزش کامل کار با شبکه های اجتماعی و ابزارهای ارتباطی به همراه نقد و بررسی آنها(بخش اول)

امروزه در فضای مجازی، شرکت های بسیاری اقدام به راه اندازی شبکه های مختلف اجتماعی نموده اند که از طریق بستر اینترنتی امکان تماس های صوتی و تصویری با کیفیت،به اشتراک گذاری،ارسال و دریافت فایل تصویری صوتی و ویدیویی را برای کاربران فراهم می کند.تعدادی از این شبکه  های اجتماعی بین کاربران دارای محبویبت های فراوانی می باشد.

ما در این مقاله  قصد داریم به نقد و بررسی اکثر  شبکه ها ی اجتماعی و مسنجرهای موجود در دنیای مجازی بپردازیم وشما خواننده عزیز را نسبت به آسیب هایی  که از طریق عضویت در این شبکه ها به وجود خواهد آمد آگاه سازیم.

سعی ما بر این است که شبکه های اجتماعی را معرفی کنیم که بیشتر مورد پسند و استفاده کاربران است.امید هست که بتوانیم شما خواننده عزیز را نسبت به مزایا و معایب شبکه های اجتماعی موجود در بستر اینترنتی آگاه سازیم.

در ابتدا به معرفی شبکه های اجتماعی به صورت سر تیتر،با توضیحاتی کوتاه در مورد آنها و در بخش های بعدی به  صورت کامل به نقد و بررسی هر یک از شبکه های معرفی شده خواهیم پرداخت.

ورود به دانشگاه شبکه های اجتماعی

Facebook فیس بوک

شبکه اجتماعی محبوبی می باشد که به کاربران اجازه اشتراک گذاری فیلم،عکس و ایجاد چت به صورت صوتی،تصویری و نوشتاری  را می دهد.فیس بوک از محبوب ترین ها شبکه های اجتماعی در حال حاضر می باشد.این شبکه اجتماعی در کشور عزیزمان ایران فیلتر می باشد.http://linestore.ir
facebook-signup-01 [1280x768]

Google plus  گوگل پلاس

شبکه اجتماعی که از طرف شرکت گوگل در اختیار کاربران قرار داده شده است .اشتراک گذاری عکس ،فیلم ، متن ، ایجاد صفحات و چت نوشتاری و تماس صوتی و تصویری از ویژگیهای مهم این شبکه می باشد.

how-to-use-google-plus-for-business

pinterest  پینترست

یکی ار ۵۰ سایت برتر در جهان می باشد.کاربران این سایت میتوانند عکسهای خود را براساس علایق خود بین دوستان و اعضای این سایت به  اشتراگ گذاشته و سایر اعضا میتوانند این تصاویر را پین یا ریپین کنند.

Pinterest-image

twitter توییتر

در واقع شاید نتوان توییتر را به عنوان شبکه اجتماعی معرف کرد ولی امکان توییت کردن اخبار و عکس  برای کاربران از قابلیت های این شبکه می باشد.

twitter-logo

myspace مای اسپیس

مای اسپیس یکی از شبکه های اجتماعی پر طرف دار در دنیای مجازی می باشد که کاربر در آن می تواند با دوست ،دوستانشان آشنا شده و در فضای اختصاص که این شبکه اجتماعی در اختیار کاربران می گذارد امکان به اشتراک گذاشتن عسکها ,علایق و ….. را دارند.

1

linkedin  لینکدین

لینکدین شبکه اجتماعی می باشد که کاربران در این شبکه اجتماعی به بحث و تبادل نظر در مورد تجارت و تحقیقات علمی و اقتصادی می پردازند.این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۰۳ ایجاد شده و الان درحدود ۱۸۰ میلیون کاربر دارد.

2

 orkut اورکات

اورکات شبکه اجتماعی  می باشد که در سال ۲۰۰۴ و با حمایت شرکت گوگل ایجاد شد.شما در این شبکه اجتماعی میتوانید از طریق دوستانی که در لیست شما قرار دادند دوستان جدیدی را بیابید.در انجمن های مورد علاقه خود عضو شده یا نسبت به ایجاد انجمن جدید اقدام نمایید.

3

skype اسکایپ

اسکایپ را میتوان یکی از قدیمی ترین ابزارهای ارتباطی دانست که قابلیتهای فراوانی از قبیل تماس های صوتی و تصویری با کیفیت عالی دانست.نرم افزار اسکایپ توسط شرکت مایکروسافت مدیریت می شود.

skype-5-8

 ooVoo 

بعداز محبوب شدن اسکایپ، oovoo  یکی دیگر از ابزارهای ارتباطی با امکاناتی  شبیه به اسکایپ وارد بستر اینترنتی شد.این نرم افزار امکان تماس صوتی و تصویری را به صورت رایگان به کاربران میدهد. 

oovoo-1

Viber وایبر

وایبر از محبوب ترین شبکه  های اجتماعی و ابزار ارتباطی در بین کاربران گوشی تلفن و تبلت ها می باشد. امکان ارسال و دریافت عکس و فیلم،چت نوشتاری،تماس رایگان صوتی و تصویری،ایجاد گروه و سایر امکانات از مزایای این نرم افزار می باشد.

viber

Line لاین

اپلیکیشین لاین برنامه ای هست که تحت سیستم عامل های اندروید،ios و ویندوز کار میکند. ایجاد گروه،تماس صوتی و تصویری با کیفیت بالا از مزایای این شبکه اجتماعی می باشد.

LINEhodong_promotionimage_out

WeChat ویچت

نرم افزار ویچت نیز یکی از محبوب ترین های دنیای مجازی می باشد که امکانات مشابهی شبیه سایر شبکه های اجتماعی در اختیار کاربر میدهد.(نرم افزار ویچت فیلتر  می باشد و توصیه میشود از آن استفاده نشود)

Download-WeChat

Tango تانگو

تانگو هم یکی از شبکه های اجتماعی با محبویبت بالا در بین کاربران گوشی های هوشمند و تبلت ها می باشد که امکان سرچ دوستان از طریق موقعیت مکانی را به شما می دهد.http://linestore.ir

Tango-logo

WhatsApp واتس آپ

واتس آپ یکی از اپ های قدیمی در شبکه های اجتماعی می باشد که از سرعت انتقال بالایی برای فایل های مانند عکس و فیلم برخوارد می باشد.نرم افزار واتس آپ دارای قابلیت های جالبی می باشد که در فصل های بعدی  به نقد و بررسی در مورد این اپلیکیشن قوی خواهیم پرداخت.

Whatsapp-for-PC-Image

Instagram اینستاگرام

یکی از کار امدترین شبکه های اجتماعی جهت به اشتراک گذاشتن عکس با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد.این نرم افزار در ابتدا توسط چند دانشجو طراحی شد که بعدها  پس  از محبوب شدن این شبکه اجتماعی توسط غول شبکه  های اجتماعی فیس بوک خریداری شد.

instagram-popular

 Hangouts هنگ اوتس

یکی از ابزارهای ارتباطی شرکت گوگل میباشدکه از طریق ادرس جی میل خود با دوستانتان به چت و گفتگوی صوتی و تصویری می پردازید.نرم افزار فوق به صورت پیش فرض  در اکثر گوشی های اندرویدی موجود می باشد.

1

Nimbuzz نیمباز

یکی از مسنجر های قوی در شبکه  های اجتماعی میباشد که همانند سایر شبکه های اجتماعی دارای قابلیت های نسبتا خوبی می باشد.ایجاد روم ها و اتصال به اکانت فیس بوک  از ویژگیهای مهم این شبکه و ابزار ارتباطی می باشد.

Nimbuzz-1024x529

BeeTalk بی تالک

شکبه اجتماعی و ابزار ارتباطی جدیدی می باشد  که برای رقابت با سایر شبکه های اجتماعی  به تازگی پا به عرصه اینترنت گذاشته و از امکانات تقریبا کاملی برخودار است.

beetalk_01_zps8e0581ca

ChatONچت آن

چت ان یکی از محصولات شرکت سامسونگ می باشد که بدون هزینه و فقط با داشتن اینترنت بر روی گوشی خود میتوانید برای دوستانتان پیامهای متنی،صوتی،تصویری و ….. بفرستید.

img_roll3V3_1

DiDi  دی دی

شبکه اجتماعی می باشد که بسیار شبیه به ویچت است.این نرم افزار به علت بالا بودن ترافیک و اشغال زیاد سی پی یو در بین رقبیان خود نتوانسته به محبوبیت برسد.

mzl.aaqqnaoc

CoCo  کو کو

با کوکو میتوانید گروهای مختلفی را ایجاد کرده و در انها به بحث و گفتگو بپردازید .از ویژگیهای این اپ پیدا کردن دوستان به واسطه موقعیت مکانی می باشد.

2

badoo  بادو

بادو شبکه اجتماعی می باشد که شما با نصب ان برو روی گوشی خود یا از طریق مراجعه به سایت ان می توانید با دوستان خود از سراسر جهان اقدام به چت و گفتگو کنید.

Badoo1

skout اسکات

نرم افزار اسکات یکی دیگر از ابزارهای ارتباطی و شبکه اجتماعی میباشد که از طریق GPS  گوشی، افرادی را که در نزدیکی محل شما هستند به عنوان دوست پیشنهاد میدهد.این اپلیکیشن امکاناتی نظیر پسندیدن پست ها،مطالب و به اشتراک گذاری انها،ساخت گالری تصاویر و……. به کاربر می دهد.http://linestore.ir

اسکات

ورود به دانشکده لینکدین

ورود به دانشکده تلگرام

ورود به دانشکده اینستاگرام

ورود به دانشکده لاین

ورود به دانشکده واتساپ

مقالات آموزشی شبکه های اجتماعی

کلمان کلیدی: , , , ,

منبع: گویا آی تی

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

درباره ی تبلیغات انبوه تلگرام نرم افزار تبلیغات در گروه های تلگرام

تبلیغات در تلگرام نرم افزار تبلیغات در گروه های تلگرام تبلیغات در گروه های تبلیغات انبوه

مطلب پیشنهادی

پنل افزایش فالور اینستاگرام

پنل ممبر و فالور و کسب درامد میلیونی

پنل ممبر و فالور و کسب درامد میلیونی در ماه با کسب نمایندگی پنل ممبر …

2 دیدگاه

  1. زهراطهماسبی

    از جمله روش های کسب درامد از شبکه های اجتماعی میتوان فروش محصولات ، تبــلیــغات ، بــرند سازی ، خرید،و فروش صفحات و کانال و فالوور و ممــبر را نــام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.