خانه / خدمات / تبلیغات در گوگل
خدمات تبلیغات در گوگل آژانس دیجیتال مارکتینگ MUADS

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل چیست؟

تبلیغات گوگل (گوگل ادز) روشی راحت و سریع جهت رسیدن به رتبه یک در نتایج گوگل و زیاد شدن ورودی سایت می باشد. با کمک تبلیغات گوگل می شود با هزینه مدیریت شده و بهینه شده مشتریان هدف خود را جذب نمایید.

 

تعریف شبکه تبلیغاتی گوگل ادز

در اصطلاحات بازاریابی الکترونیکی، جستجوی پولی به عمل پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل اشاره دارد.

گوگل ادز (Adwords) یک سیستم تبلیغاتی است که توسط گوگل منتشر شده است. مدیریت از طریق یک سیستم حراج بین تبلیغ کنندگان رقیب کار می کند که برای هر کلیک کاربر هزینه دریافت می کند. این ابزار امکان پیروی از معیارهای متعددی را فراهم می‌کند که شناسایی منشأ هر کلیک را ممکن می‌سازد. با بهبود ارتباط تبلیغات از طریق معیارهای مختلف، می توان سرمایه گذاری آن را بهینه کرد و رتبه های بهتری را نسبت به رقبا در قیمت های پایین تر به دست آورد.

شبکه Google Ads و شبکه شریک آن بزرگترین شبکه تبلیغاتی در اینترنت را تشکیل می دهند و به بسیاری از تبلیغ کنندگان اجازه می دهند تا شهرت خود را در وب توسعه دهند. در اصطلاحات بازاریابی وب، جستجوی پولی به عمل پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و دیگران اشاره دارد. این تبلیغات آنلاین هر بار که کاربر روی تبلیغ نمایش داده شده در نتایج پس از وارد کردن یک پرس و جو (کلمه کلیدی) یا در شبکه ای از سایت های شریک کلیک می کند، صورتحساب دریافت می کند. برای صحبت در مورد ارجاع پولی، ما در مورد SEA (تبلیغات موتور جستجو) یا پیوندهای تجاری صحبت می کنیم.

ترافیک معمولاً بر اساس هزینه به ازای هر کلیک (CPC) با نرخ افزایشی بر اساس پیشنهادهای موقعیت یابی رقابتی پرداخت می شود.اصطلاح ارجاع پولی نباید با ارجاع طبیعی اینترنتی (به نام سئو) اشتباه گرفته شود، که شامل نمایش رایگان در نتایج موتورهای جستجو از طریق بهینه سازی (ایجاد محتوا، پیوند شبکه و غیره) است.

 

تبلیغات در گوگل

آژانس دیجیتال مارکتینگ MUADS

پلتفرم تبلیغات گوگل چیست؟

Google Ads آژانس مرجع تبلیغاتی گوگل است که در اکتبر 2000 ایجاد شد. این آژانس امکان پخش تبلیغات در موتور جستجوی گوگل یا بنرها و ویدیوها را در شبکه شریک به نام شبکه نمایش می دهد. نمایش تبلیغات با توجه به کلمات کلیدی که کاربر اینترنت تایپ می کند یا با توجه به رفتار مرور وی یا مکان های هدفمند در سایت های موضوعی هدف گذاری می شود. این امکان جذب ترافیک بسیار کیفی و به حداکثر رساندن سرمایه گذاری تبلیغاتی شما را فراهم می کند. این می تواند فرصت خوبی برای استفاده از تبلیغات پولی برای استارت آپ ها باشد.

کمپین‌های تبلیغاتی گوگل در موتور جستجو عمدتاً بر روی یک سیستم حراجی کار می‌کنند (CPC = هزینه به ازای هر کلیک) که به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا در اولین نتایج در مورد کلمات کلیدی انتخاب شده برای کمپین‌های سئوی گوگل ظاهر شوند. برای درک تمام اصطلاحات و واژگان خاص، در اینجا یک واژه نامه Google Ads وجود دارد.

هر کلیک واقعی بر روی آگهی توسط پلتفرم Google Ads بر اساس هزینه هر کلیک کلمه کلیدی در آن زمان و بر اساس استراتژی پیشنهاد آگهی دهنده هزینه می شود. ارجاع پولی مکمل مرجع طبیعی (SEO) است و مخالفت با آنها نتیجه معکوس دارد، آنها مکمل یکدیگر هستند و باید بخشی از استراتژی کلی دید موتورهای جستجو به نام بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) باشند.

 

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

درباره ی تبلیغات انبوه تلگرام نرم افزار تبلیغات در گروه های تلگرام

تبلیغات در تلگرام نرم افزار تبلیغات در گروه های تلگرام تبلیغات در گروه های تبلیغات انبوه

مطلب پیشنهادی

سفارش ممبرهای با کیفیت واقعی اختیاری اسپانسری برای کانال تلگرام Order sponsored real quality quality for Telegram channel

Order sponsored real quality quality for Telegram channel   One of the best services in …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.