خانه / مقالات دیجیتال مارکتینگ / تلگرام / مخفی کردن حالت آنلاین در تلگرام

مخفی کردن حالت آنلاین در تلگرام

مخفی کردن آخرین زمان حضور در تلگرام

مخفی کردن حالت آنلاین در تلگرام یکی از قابلیت های مهم پیام رسان تلگرام است. مثلا در حالت پیش فرض در لیست مخاطبین خود و در کنار نام و تصویر مخاطب زمان دقیق آخرین آنلاینی یا حضور در تلگرام را مشاهده می کنید. یا زمانی که وارد صفحه چت یک اکانتی می شوید در قسمت بالای صفحه و زیر عکس پروفایل عبارت   Last Seen یا آخرین بازدید اخیرا را می بینید. یا مثلا آخرین بازدید در 17:48 را مشاهده می کنید. تلگرام این امکان را برای کاربران خود در نظر گرفته که در صورتی که تمایل ندارند دیگران آخرین زمان حضورشان در تلگرام را متوجه شوند بتوانند به راحتی با انجام تنظیمات آخرین بازدید خود را از سایرین مخفی نگه دارند.

با مخفی کردن آخرین زمان حضورتان در تلگرام، سایر کاربران این پیام رسان به جای مشاهده آخرین زمان بازدید شما عبارت Last Seen Recently یا آخرین بازدید اخیرا را زیر عکس پروفایلتان می بینند. و متوجه نمی شوند که دقیقا آخرین بار کی به تلگرام سر زده اید. در این مقاله از muads می خواهیم نحوه تغییر آخرین بازدید دقیق به حالت آخرین بازدید اخیرا را آموزش دهیم.

 

آموزش مخفی کردن آخرین زمان حضور در تلگرام از سایر کاربران

 

آموزش فعال کردن حالت آخرین بازدید اخیرا در تلگرام (Last Seen Recently)

 

از منو تلگرام گزینه settings یا تنظیمات را لمس کنید.

بعد گزینه Privacy and Security را بزنید.

در مرحله بعد گزینه Last Seen را لمس کنید.

در این مرحله می توانید طوری تنظیم کنید که فقط مخاطبین شما زمان آنلاین بودن شما را بتوانند ببینند فقط کافیست گزینه My Contacts را انتخاب نمایید. در صورتی که مایل هستید که هیچ کس آخرین بازدید شما را نتواند ببیند گزینه Nobody را انتخاب نمایید. همچنین شما این امکان را دارید که فقط یک یا چند مخاطب را انتخاب کنید که آخرین بازدید شما را مشاهده کنند، برای این کار از بخش  Add exceptions گزینه Add users را انتخاب نمایید و مخاطب یا مخاطبانی را که مایل نیستید آخرین زمان حضور شما را ببیند به لیست اضافه کنید البته برعکس همین موضوع هم وجود دارد یعنی می توانید طوری تنظیم کنید که فقط تعدادی از مخاطبینی که انتخاب کرده اید و به لیست اضافه کرده اید بازدید شما را نتوانند ببینند و بقیه قادر به مشاهده آخرین زمان حضور شما در تلگرام باشند.

به همین راحتی شما می‌توانید در پیام رسان تلگرام نسبت به تغییر نحوه نمایش آخرین زمان حضورتان اقدام کنید و به دلخواه خود تنظیمات مربوطه را انجام دهید. دقت داشته باشید که اگر حالت لست سین ریسنتلی یا آخرین بازدید اخیرا در تلگرام فعال گردد، افزون بر اینکه سایر کاربران نمی توانند آخرین بازدید شما را مشاهده کنند شما هم نمی توانید آخرین زمان حضور آن‌ها در تلگرام را مشاهده کنید.

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

درباره ی تبلیغات انبوه تلگرام نرم افزار تبلیغات در گروه های تلگرام

درود من درویش زاده هستم .... فارغ التحصيل مهندسی کامپیوتر(ict) گرایش سیستمهای تحت شبکه، مدتی در زمینه تبلیغات، بازرگانی و فروش فعالیت داشته ام و در حال حاضر بصورت تخصصی بازاریابی اینترنتی و تبلبغات شبکه های اجتماعی را انجام میدهم. با آرزو های خوب

مطلب پیشنهادی

سفارش لایک و رای نظر سنجی برای گروه تلگرام Order likes and polls for Telegram Group

Order likes and polls for Telegram Group There are many people who use Telegram for …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.