ربات برای گروه تلگرامی،ربات برای گروه تلگرام،ربات مدیر گروه تلرام

ربات گروه تلگرام

ربات مدیر گروه تلگرام

گروه های تلگرامی یکی از روش های درآمد زایی از تلگرام می باشند. این گروه های تلگرام نیازمند یک ادمین یا مدیر هستند و چون مقدور نمی باشد که ادمین بصورت 24 ساعته به چت های گروه نظارت داشته باشد و دائماً در حال انجام کارهای تکراری باشد، از ربات های مدیر گروه تلگرام استفاده می گردد.

ربات ها کارهایی مانند پیام خوشامدگویی به کاربری که به تازگی ادد شده، جلوگیری از ارسال چت های ناپسند، جلوگیری از فرستادن لینک یا ویس به گپ را به راحتی انجام خواهند داد.

ربات مدیر گروه چه کار هایی می کند؟

ربات های مدیر گروه امکان انجام کارهای زیادی را دارند؛ اما از جمله مهمترین کارهای آنها:

قفل کردن در گروه تلگرام

هنگامی که قفل گروه فعال هست، ربات به هیچ کس اجازه چت کردن و ارسال پیام نخواهد داد. می توانید یک نوع محتواهای خاص را قفل نمایید تا کاربران اجازه ارسال آنها را در گروه نداشته باشند؛ به عنوان مثال صدا، آهنگ، تصویر، فیلم، فایل، ایموجی، گیف، فوروارد، لینک و … را قفل نمایید.

خوش آمدگویی

به اعضای جدیدی که به گروه شما وارد می شوند، خوشامد گویی کند. می توان متن دلخواهی را تنظیم کنید و دکمه ای به متن خوش آمد گویی اضافه کنید و ساعت و تاریخ را نمایش دهید. ربات های گروه تلگرام به طور معمول بطور اتوماتیک پیام های خوشامد را حذف می نمایند. در غیر اینصورت می شود از ربات پاک کردن پیام ورود و خروج اعضا که رایگان می باشد استفاده نمایید.

فیلتر کلمات

می توانید عباراتی را به عنوان فیلتر معرفی کنید. اگر کاربری پیامی ارسال کند که حاوی این عبارات باشد، پیام پاک خواهد شد.

 

ربات گروه تلگرام،وظایف ربات گروه تلگرام،ربات گروه تلگرام چه کار هایی می کند

 

اخطار به کاربران

اگر یکی از اعضا یکی از انواع محتوای قفل شده، مثل صدا، آهنگ، فایل یا … را در گروه اراسال کند، می توانید به آن کاربر اخطار بدهید. اگر مجدد این کار را انجام داد، می شود او را از گروه حذف نمایید.

پاسخ های آماده

می شود یک متن طولانی را به ربات داده و یک اسم کوتاه هم برای آن در نظر بگیرید. ربات آنرا در حافظه خود ذخیر می کند. هنگامی که به آن متن نیاز داشتید فقط اسم پیام را به ربات بدهید؛ تا متن طولانی را برای شما ارسال کند.

خودکارسازی

می شود بعضی کارها را به ربات سپرده تا به جای شما و سرِ ساعت و خودکار آنها را به انجام برساند؛ مثلاً راس ساعت مقرر شده، گروه را خاموش نماید یا یک مطلب را پین بکند. این قابلیت هم در مدیریت گروه های تلگرام، خیلی مفید و کمک کننده می باشد.

ضد اسپم

اگر کاربری در زمان کوتاه تعداد بالایی پیام به گروه بفرستد، پیام های او اسپم شناسایی خواهد شد. چرا که اگر یک کاربر پشت سر هم پیام ارسال کند، سبب اختلال در گروه خواهد شد و یا شاید یک ربات مخرب بوده باشد.

 

و میتوانیم برای شما بهترین ربات ها رو به ارمغان بیاوریم .

جهت سفارش ربات تلگرام با این شماره ۰۹۱۵۸۱۱۴۵۶۴ تماس بگیرید یا به این صفحه مراجعه کنید.

 

طراحی ربات تلگرام

سفارش ربات تلگرام

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

درباره ی تبلیغات انبوه تلگرام نرم افزار تبلیغات در گروه های تلگرام

درود من درویش زاده هستم .... فارغ التحصيل مهندسی کامپیوتر(ict) گرایش سیستمهای تحت شبکه، مدتی در زمینه تبلیغات، بازرگانی و فروش فعالیت داشته ام و در حال حاضر بصورت تخصصی بازاریابی اینترنتی و تبلبغات شبکه های اجتماعی را انجام میدهم. با آرزو های خوب

مطلب پیشنهادی

سفارش لایک و رای نظر سنجی برای گروه تلگرام Order likes and polls for Telegram Group

Order likes and polls for Telegram Group There are many people who use Telegram for …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.