خانه / پنل ممبر و فالور / چگونه کانال تلگرام بسازیم ؟؟؟
Telegram5

چگونه کانال تلگرام بسازیم ؟؟؟

 

کانال تلگرام یک پایگاه اطلاع رسانی خوب و جامع و ابزار مناسبی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و اخبار مهم برای کاربران و اعضای کانال میباشد .

بنابراین در این مقاله سعی داریم برای شما ساختن یه کانال در تلگرام را آموزش دهیم که روش ساختن آن برای تمام کاربران این شبکه اجتماعی نیاز ضروری میباشد .

پس از ورود به حساب کاربری خود و باز کردن پنجره تلگرام در کامپیوتر در کنار باکس جستجو یک آیکون و لوگو مشاهده میکنید. با کلیک بر روی آن آیکون پنجره ای برای شما باز میشود که امکان ایجاد کانال جدید و یا یک گروه جدید را برای شما فراهم میکند. برای ایجاد کانال تلگرام گزینه دوم را مطابق تصویر کلیک کنید.

آموزش ساخت کانال در تلگرام

با انتخاب گزینه New Channel و فشردن دکمه Next مطابق تصویر بعدی پنجره ای برای انتخاب نام، توضیحات و تصویر پروفایل کانال باز میگردد، توجه کنید که تمامی اطلاعات این بخش را میتوانید در آینده نیز به راحتی ویرایش کنید.

ویرایش اطلاعات کانال تلگرام

پس از تکمیل اطلاعات آیکون  Create را فشار دهید تا به مرحله بعد منتقل شوید، در اینجا از شما پرسیده میشود که آیا این کانال یک کانال خصوصی است یا عمومی؟ کانال های عمومی برای همه قابل جستجو و عضویت هستند ولی کانال های خصوصی تنها برای کسانی لینک ورود به آن را دارند قابل مشاهده است.

در نتیجه اگر ساخت کانال تلگرام عمومی را انتخاب کنید قادر خواهید بود مطابق تصویر زیر یکID  برای آن تعیین کنید (اگر قبلا استفاده نشده باشد پیام سبز رنگ نمایش داده میشود)؛ در غیر اینصورت و با انتخاب کانال خصوصی یک لینک توسط تلگرام تولید میشود که عملا مسیر دسترسی مخاطبان شما به کانال تلگرام ایجاد شده خواهد بود.

ایجاد کانال عمومی در تلگرام

تا همین جا کانال شما در تلگرام ایجاد شده است، در ادامه میتوانید از لیست مخاطبین خود 200 نفر به کانال ADD کنید و البته  اینکه این افراد در صورت تمایل از کانال شما خارج شوند و برای اضافه کردن هر فرد تنها کافیست بر روی نام او کلیک کنید تا به لیست اعضای کانال شما ADD  گردد.

 

با فشردن دکمه Invite( البته این ورژن قدیمی بوده والان از واژه add استفاده میشود) آخرین مرحله نیز به پایان رسیده و کانال شما علاوه بر ایجاد، به لیست دوستان شما افزوده خواهد شد، هر مطلبی که شما به کانال خود ارسال کنید برای تمام اعضای کانال قابل مشاهده خواهد بود. با کلیک بر روی نام کانال خود و علاومت فلش در کنار آن میتوانید به بخش تنظیمات کانال وارد شوید که مطابق تصویر زیر خواهد بود.

مدیریت کانال تلگرام

در این صفحه 6 بخش بسیار مهم وجود دارد که هریک را در ساخت کانال تلگرام مورد استفاده شما می باشند، توضیحات آنها به شرح زیر است:

  1. گزینه edit این  امکان را برای شما فراهم می آورد تا نام و لینک کانال را ویرایش کنید.
  2. لینک موجود در این بخش لینک دسترسی کاربران به کانال شما و عملا بخش انتهایی آن آی دی کانال شما در جستجو است.
  3. در بخش سوم لیستی از اعضای کانال تلگرام خود و تعداد آنها مشاهده میکنید، با کلیک بر روی آن شما میتوانید هرکسی که میخواهید را از لیست اعضای کانال خارج کنید.
  4. در بخش چهارم لیست مدیران کانال را مشاهده خواهید کرد و میتوانید از لیست دوستان خود افرادی را بعنوان مدیر کانال تلگرام انتخاب کنید و یا دسترسی مدیران را از این بخش حذف کنید. همچنین شما میتوانید با جستجوی آی دی ربات های خود آنها را بعنوان مدیر کانال برگزینید.
  5. بخش شماره پنج برای تغییر یا ویرایش تصویر پروفایل کانال تلگرام شما استفاده میشود.
  6. بخش ششم به شما امکان میدهد که این کانال را برای همیشه حذف کنید.

راه اندازی و ساخت یک کانال تلگرام بسیار ساده بوده و در زمان کوتاهی انجام میشود ولی نگهداری، بروزرسانی و جذب مخاطب امری زمانبر و دشوار است، قبل از ایجاد یک کانال جدید به محتوای ارائه شده در آن و مخاطبین مورد نظر خود فکر کنید. توجه داشته باشید که بهترین راه برای معرفی کانال شما ارائه مطالب مفید و جذاب است زیرا با انتشار این مطالب توسط کاربران نام و آدرس شما نیز با آن منتشر شده و در دسترس دیگران قرار خواهد گرفت.

 

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده  باشه و روش ساخت یک گانال جدید در تلگرام را  فراگرفته  باشد .

برای اینکه تعداد ممبر های کانال خود را حفظ کنید میتوانید از مقاله  نکاتینکاتی مهم در حفظ اعضای کانال در تلگرام دیدن فرمایید .

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

درباره ی تیم مدیریت محتوا

سلام به شما همراهان همیشگی ام یو ادز همانطور که می دانید اولویت اصلی ما درک کامل نیازهای شما است. ام یو ادز بهترین راهکار را برای موفقیت شما در شبکه‌های اجتماعی از جمله خرید ممبر تلگرام انجام می دهد. کار ما پس از انجام سفارش شما تمام نمی‌شود، بلکه پس از اتمام کار برای ارائه آموزش‌های تکمیلی و مشاوره‌های رایگان با شما همراه خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی

Order American likes for your page posts

برای پست های پیجتان لایک آمریکایی سفارش دهید Order American Likes for your page posts

Order American Likes for your page posts   Yes, you heard right, you can order …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.