خانه / پنل ممبر و فالور / نکاتی مهم در حفظ اعضای کانال در تلگرام
telegram

نکاتی مهم در حفظ اعضای کانال در تلگرام

حفظ کردن اعضای کانال تلگرام

مهم تر از افزایش عضو کانال شما ، حفظ عضو است! توجه کنید که الویت اول شما باید روی راضی نگه داشتن همین اعضایی که دارید باشد و بعد به فکر اعضای جدید باشید ، به هیچ وجه نباید کانال شما بی دلیل هر روز ریزش داشته باشد، این یعنی عضو های شما یا ناراضی هستند یا بی هدف آن ها را جذب کرده ایم.
برای همین این نکات را برای حفظ ممبر های تلگرام خود به خاطر بسپارید.

۱- با تبلیغات زیاد ممبرهایتان را عصبانی نکنید  !

خواهشمندیم توجه داشته باشید که قرار نیست کانال را فقط برای بیزنس و کسب درآمد بزنید، قرار است در کنار اعضای خود باهم لذت ببرید و از آن ها طوری سود کنید که احساس بدی نکنند، یعنی اینکه نباید روزانه بیش از ۲ تا ۵ تبلیغ بگذارید.

۲- در کنار پست های خوب ، تبلیغ کم

این هم یک روش جالب است،‌مثلا اگر قرار است تبلیغ شخصی را ارسال کنید، قبل از آن یک پست خوب آماده کنید، بعد فورا تبلیغ را ارسال کنید و پست خوبتان را هم زیر تبلیغ، این باعث می شود تا هیچکسی ناراضی نباشد و در نهایت باعث پیشرفت کانال شما خواهد شد.

۳- در زمانی درست و در موقع خوب پست بزارید.

سعی کنید در یک زمان مشخص پست بگذارید، مثلا هر روز ساعت 7 ظهر ، یا روز های زوج ساعت ۱۲ ظهر، در کل باید یک ساعت خاص داشته باشید و موقع آن نباید اول صبح یا آخر شب باشد، زیرا خیلی از اعضای کانال شما نوتیفیکشن را خاموش نکردهند و بعد… . در کل برای افزایش ممبر تلگرام این نکته خیلی مهم است.

۴- بیش از حد یا کمتر از حد پست  گزاشتن سبب نارضایتی میشود.

این نکته را رعایت کنید، نباید در روز بیشتر از ۲۰ پست بگذارید، اعضای شما دیگر حوصله خواندن این همه پست را ندارند و نباید هفته ای یک بار پست بگذارید، درکل حداقل روزی یک پست و حداکثر روزی ۱۰ تا ۱۵ پست بگذارید.

۵- پست طولانی نگذارید، حوصله سربر میشود!

هرچند که این به کانال شما بستگی دارد، اما نباید پست طولانی باشد، هرچه کوتاه تر بهتر، فرض کنید در محیط توییتر قرار دارید، برای همین خیلی مختصر بهترین کلمات را دور هم بچینید.

۶- دو تا پست عالی بهتر از 100 تا پست بد

به این نکته هم باید خیلی توجه کنید و باید بدانید که در هرچیزی کیفیت بیشتر از کمیت سود می رساند، پس سعی کنید پست های عالی کم بگذارید تا اینکه روزانه زیاد پست بگذارید اما بی هدف و افتضاح.

۷- نظرسنجی بگذارید

این هم خیلی ارزشمند است، مثلا اگر چنل شما راجب موزیک می باشد، یک نظرسنجی بگذارید و بپرسید که دوستان عزیز چه سبک موزیکی بیشتر دوست دارید؟ با اینکار میتوانید علایق مخاطبان خود را بفهمید. یا میتوانید زیر هر پستی که قرار میدهید دکمه لایک را هم بگذارید.

در انتها امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشه ، دوستان وکاربرانی که تمایل دارند تعداد اعضای کانال خود را افزایش دهند میتوانند به سایت لاین استور به آدرس لینک https://linestore.ir مراجعه کنند .

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

درباره ی تیم مدیریت محتوا

سلام به شما همراهان همیشگی ام یو ادز همانطور که می دانید اولویت اصلی ما درک کامل نیازهای شما است. ام یو ادز بهترین راهکار را برای موفقیت شما در شبکه‌های اجتماعی از جمله خرید ممبر تلگرام انجام می دهد. کار ما پس از انجام سفارش شما تمام نمی‌شود، بلکه پس از اتمام کار برای ارائه آموزش‌های تکمیلی و مشاوره‌های رایگان با شما همراه خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی

Order American likes for your page posts

برای پست های پیجتان لایک آمریکایی سفارش دهید Order American Likes for your page posts

Order American Likes for your page posts   Yes, you heard right, you can order …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.