خانه / دسته‌بندی نشده / ارزانترین پنل نمایندگی ممبر و بازدید و دیگر خدمات تلگرام 

ارزانترین پنل نمایندگی ممبر و بازدید و دیگر خدمات تلگرام 

کسب درآمد میلیونی از فروش سرویس های ما داشته باشید:

شما با روش های بسیار زیادی می توانید ممبر و سین و لایک بفروشید و سود عالی داشته باشید که در ادامه ما چند مورد را برای شما مثال میزنیم:

  • اگر سایت و وبلاگ یا پیج اینستاگرام و یا کانال تلگرام پر بازدید دارید میتوانید سرویس ها را در سایت خود با قیمت هایی که خودتان تعیین می کنید بفروش برسانید و سپس کافیست در پنل خود سفارشات را ثبت کنید وبقیه کارها را ما انجام می دهیم.ارزانترین پنل نمایندگی لایک و فالوور و دیگر خدمات اینستاگرام

( برای مثال ما در این پنل هر هزار ممبر کانال را به قیمت ۵ هزار تومان در اختیار شما قرار می دهیم و شما می توانید آنرا تا ۲۰ هزار تومان هم به فروش برسانید و اگر هر روز فقط ۳ یا ۴ سفارش ثبت کنید می توانید در ماه بیش از ۳ میلیون تومان در آمد داشته باشید، ما ساده ترین حالت را مثال زدیم و کسانی که کانال و یا سایت های پر بازدید داشته باشند می توانند خیلی بیشتر درآمد داشته باشند.)

  • می توانید با ارسال ایمیل و یا در سایت هایی مثل کارک و انجام میدم این سرویس ها را به هر قیمتی که تعیین میکنید بفروش برسانید.

  • می توانید در تلگرام یک کانال ایجاد کنید و یا در اینستاگرام یک پیج تحت عنوان فروش ممبر و بازدید ایجاد کنید و به مردم این سرویس هارا بفروشید.

  • و حتی اگر سایت و بلاگ هم نداشته باشید می توانید به دوستان و آشنایان خود این سرویس ها را بفروشید و حتی در بدترین حالت که نتوانید حتی یک سرویس را هم بفروش برسانید بازهم شما میتوانید این سرویس ها را برای اکانت های مختلف خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید و سود خواهید کرد چون با پایین ترین قیمت ممکن سرویس ها را خریداری میکنید.

ما ساده ترین روش ها را فقط برای فروش ممبر و بازدید تلگرام را مثال زدیم شما میتوانید از همه سرویس های ما بفروشید و درآمد زایی داشته باشید.

فرصت کسب درآمد برای شما نامحدود است و با کمترین تلاش میتوانید حداقل ماهیانه از فروش سرویس های ما ۳ میلیون تومان سود داشته باشید.ا

با خرید این پنل شما فقط ۲۷ هزار تومان می پردازید و میتوانید از پنل خود با قیمت های بسیار ارزان می توانید به هر تعدادی خرید کنید.با استفاده از این پنل هر وقت خواستید می توانید با قیمت های بسیار ارزان و عمده خرید کنید و از آن هم درآمدزایی باور نکردنی داشته باشید.

سرویس ها : پنل افزایش ممبر و سین تلگرام

ممبر فیک بدون ویو کانال تلگرام پنل افزایش ممبر و سین تلگرام

در این روش تمامی ممبر ها بصورت آفلاین به کانال شما اضافه میشوند و با توجه به حقیقی بودن حساب های کاربری ریزش زیر ۵ درصد می باشد و بهترین نوع ممبر آفلاین می باشد

ممبر واقعی اجباری( ساده ) کانال تلگرام

در این روش ، کاربران بدون آنکه متوجه شوند وارد کانال می شوند و اعلان ” شما عضو کانال شدید ” برای کاربران نمایش داده می شود لذا ریزش ( خروج از کانال ) بسیار بالا بوده و تمامی ممبرها واقعی می باشند .

ممبر واقعی اجباری (هیدن ) کانال تلگرام

این روش همانند اد اجباری معمولی می باشد ،با این تفاوت که کانال برای کاربر مخفی می شود ! و متوجه حضور کانال نمی شود ، این مورد باعث می شود که پست بازدید مناسبی نداشته باشد با توجه به ریزش پایین اد اجباری هیدن + واقعی بودن ممبر ها ، یکی از بهترین راهکار های افزایش اعضای کانال ، اد اجباری هیدن می باشد.پنل افزایش ممبر و سین تلگرام

ممبر واقعی اختیاری (پاپ اپ ) کانال تلگرام پنل افزایش ممبر و سین تلگرام

در این روش هنگامی که کاربران در حال استفاده از گوشی خود میباشند تلگرام آن ها باز شده و کانال شما به آن ها نمایش داده خواهد شد و در صورتی که علاقه داشته باشند در کانال شما عضو خواهند شد و جذب تمامی ممبرها کاملا واقعی و به اختیار می باشد .

ممبر واقعی گروه تلگرام

در این روش ممبر های واقعی به گروه شما افزوده میشود .
به علت واقعی بودن ممبرها امکان برهم زدن نظم گروه وجود دارد و بعد از اضافه کردن باید مدیریت بیشتری روی گروه خود داشته باشید.
توجه کنید که اد ممبر گروه را حتما باز کنید.پنل افزایش ممبر و سین تلگرام

ممبر فیک گروه پنل افزایش ممبر و سین تلگرام

در این روش ممبر های مجازی به گروه شما افزوده میشود .
توجه کنید که اد ممبر گروه را حتما باز کنید.

ممبر بانوان تلگرام اختیاری

در این روش کانال یا گروه شما به ممبر های خانم نشان داده میشود ( پاپ اپ ) و انها با اختیار جوین میشوند .
تقریبا ۹۰ درصد مبرهایی که جوین میشن خانم هستند.پنل افزایش ممبر و سین تلگرام

پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی پنل افزایش ممبر و سین تلگرام

پوش نوتیفیکیشن در اصل حاوی پیامی است که در صفحه موبایل کاربر نمایش داده شده و کاربر با کلیک بر روی این پیام به صفحه مورد نظر ارجاع داده می شود. صفحه ارجاع داده شده می تواند یک صفحه وب، اپلیکیشن و یا حتی صفحه ارسال ایمیل باشد.
۱٫ارسال نوتیفیکیشن عادی : در این حالت پیام شما به مقداری که سفارش دادید فقط ارسال میشود . و درصد ویو ، مشاهده و تبلیغ شما بر اساس میزان جذابیت تبلیغ برای هدف کاربران خواهد بود ، معمولا کلیه تبلیغ ها بالای۴۰ درصد ویو می باشد .
۲٫ ارسال نوتیفیکیشن بر اساس کلیک : در این حالت پیام شما به مقداری که سفارش دادید توسط مخاطبان واقعی کلیک میشود .پنل افزایش ممبر و سین تلگرام

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

درباره ی امیر حسین ملائی شمس

سلام به شما همراهان همیشگی ام یو ادز همانطور که می دانید اولویت اصلی ما درک کامل نیازهای شما است. ام یو ادز بهترین راهکار را برای موفقیت شما در شبکه‌های اجتماعی از جمله خرید ممبر تلگرام انجام می دهد. کار ما پس از انجام سفارش شما تمام نمی‌شود، بلکه پس از اتمام کار برای ارائه آموزش‌های تکمیلی و مشاوره‌های رایگان با شما همراه خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی

افزایش رای گزینه poll استوری اینستاگرام Increase vote on Instagram story poll option

To enhance the repair of Instagram page using tool tools, one of which is a survey in the story. The way this tool works is that you see a photo or video in the story, and from the story options, select the poll or poll option, and for those two options, select that each user can not just select the option that They themselves intend to vote. You can use the Instagram Story Poll service to increase the number of votes.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.