خانه / مقالات دیجیتال مارکتینگ / اینستاگرام / فالوور اینستاگرام و خرید فالوور
فالوور اینستاگرام و خرید فالوور
فالوور اینستاگرام و خرید فالوور

فالوور اینستاگرام و خرید فالوور

فالوور اینستاگرام و خرید فالوور

سلام و درود فراوان به همراهان عزیز  muads.com

در این مطلب می پردازیم به فالوور اینستاگرام و خرید فالوور ، همراه ما باشید .

معنی کلمه فالوور چیست

فالوور قبل از اینکه یک اصطلاح باشد، یک کلمه انگلیسی است که کاربردهای مختلفی در این زبان دارد. اما از زمان پیدایش و ظهور شبکه های اجتماعی، کاربرد آن نیز به گونه ای افزایش پیدا کرد که برخی افراد که با زبان انگلیسی آشنایی کافی ندارند، بر این باورند که این کلمه یا اصطلاح تنها متعلق به اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی مبتنی بر فالوور است.

این کلمه که در زبان انگلیسی با املای Follower نوشته می شود، Noun یا اسم بوده و به معنی دنبال کننده می باشد. کلمه Follower مفرد و جمع آن Followers است.

در پاسخ به این سوال که معنی کلمه فالوور چیست ما تنها به ترجمه آن در صنعت شبکه های اجتماعی می پردازیم. چرا که اگر بخواهیم همه جوانب استفاده از آن را توضیح دهیم از حوصله مخاطب خارج است. اما برای درک بهتر این واژه توضیح مختصری از کاربرد آن در زبان انگلیسی نیز ارائه می کنیم.

در زبان انگلیسی افرادی که دنبال کننده حزب، طرز فکر یا عقیده ای خاص، گروه و … هستند را با استفاده از پسوندهای مرتبط خطاب می کنند و به این معنی است که فرد مذکور پیرو یا فالوور آن حزب، طرز فکر و یا گروه است.

انواع فالوور اینستاگرام

به نظر شما آیا می توان گفت فالوورهای اینستاگرام انواع مختلفی دارند؟ در ادامه به توضیح انواع فالوور اینستاگرام پرداخته و پاسخ سوالی که از شما پرسیدیم را مطرح می کنیم.

پروفایل ها در اینستاگرام به چند دسته زیر تقسیم می شوند.

  • پروفایل خصوصی » Private (برای دنبال کردن باید به ادمین پیج درخواست (Request) داد)
  • پروفایل عمومی » Public (برای دنبال کردن این گونه از پروفایل ها نیاز به درخواست نیست)
  • پروفایل تجاری » Business (این نوع از پروفایل های اینستاگرام نمی تواند Private یا خصوصی باشد و امکان دنبال کردن برای همه کاربران وجود دارد)

اگر افراد یا کسب و کارهایی که از انواع پروفایل مذکور استفاده می کنند، پیج ما را دنبال کنند، آنوقت می توان گفت که صفحه اینستای ما را انواع فالوور اینستاگرام دنبال می کنند.

اما بر اساس توضیحی که داده شد، می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که پروفایل ها در اینستاگرام انواع مختلفی دارند نه فالوورها ولی زمانی که انواع مختلف این پروفایل ها پیج ما را فالو می کنند، ما ترکیبی از انواع فالوور بر اساس نوع کاربری پروفایل داریم. کمی توضیح این موضوع پیچیده شد. ولی با یکی دوبار مطالعه دقیق همین پاراگراف می توان آن را به خوبی متوجه شد.

به سراغ اصل مطلب می رویم. متوجه شدیم که چند نوع پروفایل در اینستا وجود دارد. حالا می خواهیم ببینیم انواع فالوور چیست … انواع فالوور را می توان بر اساس فاکتورهای مختلفی طبقه بندی کرد. این فاکتورها عبارتند از:

  • سطح کامل بودن پروفایل (فالوور واقعی)
  • میزان فعالیت کاربر (فالوور فعال)
  • ملیت فالوور (فالوور ایرانی یا غیر ایرانی)
  • جنسیت فالوور (دختر , پسر , خانم , آقا)

این 4 فاکتور، از اصلی ترین و کلیدی ترین عوامل طبقه بندی انواع فالوور در اینستاگرام به شمار می رود. پاسخ انواع فالوور چیست را با توضیح تک تک فاکتورهای مذکور به صورت کامل، به دست می آوریم.

فالوور واقعی

عبارت واقعی در فالوور چیست و چه زمانی می توان گفت که درصد بالا یی از دنبال کنندگان یک صفحه اینستاگرام را فالوور واقعی تشکیل داده است. ادمین پیج های اینستا، اولین موردی را که در زمان افزایش فالوور به آن توجه می کنند، واقعی بودن پروفایل هایی است که با استفاده از روش های مختلف افزایش فالوور به پیج تحت مدیریت خود اضافه می کنند.

ما در فالوکمپ از این تصویر بعنوان نماد فالوور واقعی استفاده می کنیم. از این پس هر بخشی از سایت که این تصویر را مشاهده نمودید، خواهید دانست که نماد واقعی بودن پروفایل است.

فالوور واقعی یعنی آن دسته از پروفایل هایی که همه بخش هایی از اکانت خود که در حالت عمومی یا Public توسط عموم کاربران فعال ایرانی و غیر ایرانی اینستاگرام قابل روئیت است را به صورت کامل تکمیل کرده اند.

این قسمت ها عبارتند از: عکس پروفایل, متن Bio, نام کاربری قابل درک برای همه و از همه مهم تر استفاده از یک نام مناسب برای پیج اینستاگرام.

اگر کاربری با مشخصات فوق صفحه شما در اینستا را دنبال یا فالو کند و درصد بالایی از دنبال کنندگان پیج شما را این گونه پروفایل ها تشکیل دهند، صفحه شما به معنای واقعی صفحه ایست که هر ادمین پیج آرزوی داشتن آن را دارد.

سرور افزایش فالوور فالوکمپ برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان صفحاتی که برای افزایش فالوور خود از روش خرید فالوور استفاده می کنند، از پروفایل های واقعی با مشخصات مذکور استفاده می کند.

در ادامه به توضیح درباره پروفایل های فعال اینستاگرام می پردازیم. اساسا پروفایل فعال که با عنوان فالوور فعال نیز شناسایی می شود چه ویژگی هایی دارد؟

فالوور فعال چیست

از دیگر انواع فالوور اینستاگرام می توان به فالوور فعال اشاره کرد. اما فالوور فعال چیست و چه خصوصیات یا ویژگی هایی دارد و چرا حتی در زمان خرید فالوور نیز باید به فعال بودن پروفایل هایی که برای افزایش فالوور استفاده می شود دقت نمود؟

نماد فالوور فعال در فالوکمپ تصویر زیر می باشد. هر بخشی از سایت که این تصویر را مشاهده نمودید، بدانید که نمادی است برای بیان فعال بودن پروفایل هایی که برای افزایش دنبال کنندگان پیج شما استفاده می شود.

در اینستاگرام به کاربرانی که روزانه حداقل یکبار با استفاده از اکانت خود مبادرت به انجام اعمالی که در زیر لیست می کنیم، می کنند، کاربر فعال اینستا می گویند:

این کاربران اعمالی چون:

  • فالو / آنفالو
  • لایک کردن پست های مختلف حتی در اکسپلور
  • کامنت گذاشتن
  • بازدید از استوری های پیج هایی که فالو دارند (باعث افزایش ویو می شود)
  • بازدید از پست های موشن (ویدیو یا فیلم کوتاه)
  • بازدید از فیلم های کانال IGTV پروفایل هایی که فالوور آن هستند
  • لایک کردن کامنت سایر کاربران
  • تعویض دوره ای عکس پروفایل خود
  • گذاشتن استوری
  • استفاده از امکان لایو اینستاگرام

را حداقل یکبار در روز به مدت 20 دقیقه انجام می دهند. پس اگر از شما پرسیدند که پسوند واقعی در فالوور چیست می توانید با استفاده از توضیحات داده شده پاسخ مخاطب خود را بدهید.

ضمن اینکه در خرید فالوور نیز فعال بودن پروفایل هایی که توسط سرور افزایش فالوور اینستاگرام به پیج شما اضافه می شوند نکته حائز اهمیتی بوده که خوشبختانه سرور فالوکمپ برای مشتریان خود، از این نوع پروفایل ها استفاده می کند.

ملیت و جنسیت

انواع دیگری از پروفایل ها را می توان در طبقه بندی سوال انواع فالوور چیست قرار داد. مانند ملیت و جنسیت. در تنظیمات پروفایل قسمتی برای تعیین جنسیت کاربر وجود دارد. که با عنوان Gender امکان تعیین مرد یا زن بودن کاربر را می دهد.

نماد ملیت فالوور در فالوکمپ تصویری است از نقشه ایران که در شکل زیر مشاهده می کنید. در بخش ها و مطالب مختلفی که در سایت منتشر شده، به وفور از این نماد یا تصویر استفاده کرده ایم که بیانگر ایرانی بودن پروفایل هایی است که برای افزایش فالوور استفاده می کنیم. از آنجا که خرید فالوور بر اساس جنسیت امکان پذیر نمی باشد، نمادی برای بیان جنسیت پروفایل ها در سایت موجود نمی باشد.

اگر کاربر پسر یا آقا باشد گزینه Male و اگر خانم یا دختر باشد گزینه Female در اختیار او قرار دارد و برای آن دسته از افرادی که تمایلی به اعلام جنسیت خود ندارند نیز گزینه مربوطه وجود دارد.

اما ملیت یک کاربر را عوامل مختلفی تعیین می کند. برای مثال: پیج هایی را که فالو دارد. لایک کردن پست هایی که بیشتر در یک محدوده جغرافیایی مانند ایران منتشر شده. زبان پروفایل و …

برای ما ایرانی ها و خصوصا آن دسته که مخاطبین فارسی زبان دارند، ایرانی بودن فالوور اهمیت بالا یی دارد. وقتی در مورد افزایش فالوور بر اساس ملیت یا موقعیت جغرافیایی فعالیت می کنیم، برایمان خوشایند است که بیشتر فالوورهای پیج ما ایرانی باشند. البته اگر مخاطبین پیجمان ایرانی و فارسی زبان هستند.

سرور فالو کمپ علاوه بر اینکه پروفایل های واقعی و فعال را برای افزایش فالوور پیج مشتریان خود ارسال می کند، از کاربران ایرانی اینستاگرام نیز برای این منظور بهره می گیرد تا درصد بالایی از پروفایل های ارسالی ایرانی باشند.

اما در خرید فالوور تعیین جنسیت امری است تقریبا غیر ممکن. بسیاری در صدد خرید فالوور خانم یا دختر اقدام به خرید می کنند ولی پس از تکمیل روند افزایش فالوور نتیجه متفاوتی را شاهد هستند.

همانگونه که در توضیحات محصول فالوور اشاره شده، آن دسته از عزیزانی که قصد دارند تا بر اساس جنسیت افزایش فالوور انجام دهند، تنها می توانند از ابزار ربات اینستاگرام بهره بگیرند.

خرید فالوور دختر امکان پذیر نبوده و تنها روش افزایش فالوور بر اساس جنسیت، استفاده از ربات فالوجت می باشد. در خرید فالوور، ترکیبی از خانم و آقا برای افزایش استفاده می شود.

اکنون برای آخرین بخش از مطلب فالوور چیست قصد داریم تا به سوال مشترک بسیاری از کاربران ایرانی اینستاگرام مبنی بر آیا خرید فالوور واقعی است پاسخ دهیم. اساسا خرید فالوور چیست و آیا واقعیت دارد؟

آیا خرید فالوور واقعی است

تعداد زیادی از افرادی که سوال فالوور چیست را مطرح نموده اند، سوال مشترکی نیز در ذهن خود دارند. آیا خرید فالوور واقعی است ؟ پس از اینکه به صورت کامل متوجه ماهیت سوال این عزیزان شدیم، تصمیم گرفتیم تا بخشی را در این مطلب به این سوال اختصاص دهیم.

بله خرید فالوور واقعی است و بسیاری از پیج هایی که دارای تعداد بالا یی فالوور هستند و احتمالا شما نیز جزو دنبال کنندگان این صفحات مجازی در اینستاگرام هستید، از طریق همین روش اقدام به بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج خود کرده اند.

شاید با شنیدن نام افراد مشهور ایرانی که اکنون پیج آنها میلیون ها فالوور را به خود می بیند و با خرید فالوور تعداد دنبال کننده خود را افزایش داده اند، از تعجب شاخ در بیاورید.

ولی واقعیت دارد. خرید فالوور واقعی است. نه تنها در ایران بلکه در همه کشورهای جهان که اینستاگرام بعنوان یک پلتفرم اجتماعی محبوب شناخته می شود، حتی افراد مشهور هالیوود (سلبریتی ها) نیز از این روش برای افزایش فالوور استفاده می کنند.

خرید فالوور چیست

به فرآیندی که طی آن تعدادی پروفایل به صورت ناخواسته تبدیل به دنبال کننده یک پیج در اینستاگرام شوند، خرید فالوور گفته می شود. این عمل از طریق پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن انجام می شود

صاحب پیج که بعنوان ادمین نیز خطاب شده، با استفاده از پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن تعداد دنبال کنندگان صفحه خود و آمار های دیگر را در این شبکه اجتماعی بالا می برد.

اطلاعات لازم در خرید فالوور چیست ؟

در زمانی که ادمین پیج اینستاگرام در پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن سفارش خود را برای افزایش فالوور به ثبت می رساند، تنها اطلاعاتی که باید در اختیار سرور قرار دهد، نام کاربری پیجی است که مدیریت می کند و هیچ نیازی به اطلاعات دیگر مانند پسوورد نیست . این نام کاربری با عنوان Id نیز شناخته شده و سرور بر اساس آن صفحه مورد نظر را پیدا می کند و عملیات افزایش آمار و فالوور را انجام می دهد .

 

 

به پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن ما سری بزنید و کسب درآمد کنید

⇓ برای ثبت نام کاملا رایگان بر روی لینک زیر کلیک کنید ⇓ 

پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن 

برای هرگونه مشاوره با شماره های مندرج در سایت تماس و یا در قسمت دیدگاه سوالات خود را بپرسید

موفقیت از آن شماست 

 

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

درباره ی تیم مدیریت محتوا

سلام به شما همراهان همیشگی ام یو ادز همانطور که می دانید اولویت اصلی ما درک کامل نیازهای شما است. ام یو ادز بهترین راهکار را برای موفقیت شما در شبکه‌های اجتماعی از جمله خرید ممبر تلگرام انجام می دهد. کار ما پس از انجام سفارش شما تمام نمی‌شود، بلکه پس از اتمام کار برای ارائه آموزش‌های تکمیلی و مشاوره‌های رایگان با شما همراه خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی

Likes of Turkish people for Instagram posts

سفارش لایک خارجی اینستاگرام با کیفیت برای پست های اینستاگرام Order quality Instagram Instagram likes for Instagram posts

Order quality Instagram Instagram likes for Instagram posts In today’s world of the Internet, with …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.