خانه / پنل ممبر و فالور / ممبر فیک (Fake ) تلگرام چیست راهنمای استفاده از آن

ممبر فیک (Fake ) تلگرام چیست راهنمای استفاده از آن

کلمه فیک Fake یه اصطلاح انگلیسی و به معنای تقلبی است.در کانال های تلگرام اولین موضوعی که آن توجه می شود تعداد ممبر های آن است‌ که برای عموم قابل مشاهده می باشد و از این رو افراد دوست دارند که چنلی داشته باشند که بازدهی و ممبر های بالا نیز داشته باشند حتی اگر فیک یا جعلی باشند به این نوع اعضا ممبر های فیک تلگرام می گویند.

ممبر فیک تلگرام چیست
یکی از روش های جذب ممبر فیک روش API یا اعضای کاذب است. این اعضا کاملا تقلبی بوده و هیچ سودی جز افزایش ممبر برای کانال ندارد. گاهی ممکن است برای پست های کانال سین هم داشته باشند که این بازدهی هم جعلی است ولی برای افزایش اعتبار چنل کاربرد دارد.
در هرصورت ممبر فیک فایده جز نمایش تعداد ممبر و Veiw بالاتر ندارد و شما باید به دنبال راه بهتری برای افزایش ممبر های کانال باشید و حتی در این صورت ممکن چنلی که ممبر فیک بالا می گیر از طرف تلگرام مسدود و زحمات و هزینه های صرف کرده شما هدر برود.
با تحقیق روش های بهتری برای این کار وجود خواهد داشت از جمله تبادل ، تبلبغات گسترده ، صرف هزینه های بالا برای تبلیغات ،ایجاد یک بنر تبلیغاتی تاثیر گذار و … که با استفاده از این روش ها دیر یا زود به مقصود خود برسید اما به یاد داشته باشید برای تبلیغ کانال خود از روش اصولی آن اقدام کنید.

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

درباره ی تبلیغات انبوه تلگرام نرم افزار تبلیغات در گروه های تلگرام

درود من درویش زاده هستم .... فارغ التحصيل مهندسی کامپیوتر(ict) گرایش سیستمهای تحت شبکه، مدتی در زمینه تبلیغات، بازرگانی و فروش فعالیت داشته ام و در حال حاضر بصورت تخصصی بازاریابی اینترنتی و تبلبغات شبکه های اجتماعی را انجام میدهم. با آرزو های خوب

مطلب پیشنهادی

Order American likes for your page posts

برای پست های پیجتان لایک آمریکایی سفارش دهید Order American Likes for your page posts

Order American Likes for your page posts   Yes, you heard right, you can order …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.