خانه / پنل ممبر و فالور / پنل افزایش ممبر واقعی کانال ایتا
پنل رایگان افزایش ممبر کانال ایتا
پنل رایگان افزایش ممبر کانال ایتا

پنل افزایش ممبر واقعی کانال ایتا

پنل افزایش ممبر واقعی کانال ایتا

سلام و درود فراوان به همراهان عزیز  muads.com

در این مطلب می پردازیم پنل افزایش ممبر واقعی کانال ایتا ، همراه ما باشید .

افزایش ممبر ایتا

افزایش ممبر کانال ایتا یکی از دغدغه های مدیران کانال ایتا میباشد که میتواند به کسب و کار شما و کانال شما رونق بخشد.با توجه به اینکه در روزهای ابتدایی شروع به کار کانال ایتا نیازمند گسترش مطالب کانال و افزایش ممبر کانال ایتا میباشید باید اعتماد کاربران را به کانال جلب کرد یکی از نکاتی که میتواند شما را در رونق بخشیدن به کسب و کار و افزایش جلب اعتماد کاربران کمک نماید خرید ممبر ایتا و افزایش ممبر کانال میباشد.

اگر صاحب یک کسب و کار هستید و به دنبال فروش و سود بیشتری هستید. می توانید از فروش اینترنتی از طریق جذب ممبر ایتا به خواسته هایتان در زمینه کسب و کار خود برسید. اگر به دنبال برترین راه ها جهت افزایش ممبر ایتا هستید. حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. اپلیکیشن ایتا ، یک پیام رسان محبوب داخلی می باشد که در حال حاضر  که اینستاگرام و تلگرام و دیگر پیام رسان های خارجی فیلتر هستند، میلیون ها کاربر جدید به آن پیوسته اند.

اگر تعداد زیادی دریافت ممبر ایتا داشته باشید. به دلایل گوناگونی برای شما و کسب و کارتان سود آوری دارد. به عنوان مثال:

  • کسب درآمد از راه تبلیغات برای دیگر کسب و کار ها
  • فروش محصولات خودتان

اگر صاحب یک کانال با انتشار مطالب علمی، ترفند های گوناگون، طنز و سرگرم کننده، با خرید ممبر ایتا ارزان و پرداخت هزینه کم هم قادر خواهید بود مشتری تبلیغاتی جذب نمایید.

مثلا اگر شما صاحب یک کانال در ایتا هستید که مطالب در رابطه با انواع ترفند ها برای پاکسازی لکه ها از روی البسه و انواع پارچه و سطوح آموزش می دهید. با توجه به اینکه احتمالا درصد زیادی از ممبر ایتا شما خانم ها هستند. می توانید از طریق تبلیغات برای انواع مواد پاک کننده، لوازم و دکوری جات منزل و… کسب درآمد کنید.

مثلا اگر هزینه درج تبلیغات در کانال با ۱۰ هزار ممبر ایتا ، ۱۰۰ هزار تومان باشد، برای  کانالی با 1 میلیون ممبر ایتا، چندین برابر است. هرچه جذب ممبر ایتا، بیشتری داشته باشید شانس بیشتری برای جذب تبلیغ کنندگان و به دنبال آن درآمد بیشتری خواهید داشت

آموزش جذب ممبر ایتا

برای اینکه بتوانید افزایش ممبر ایتا داشته باشید. باید از فعالیت در دیگ شبکه های اجتماعی نیز غافل نشوید. چرا که اگر به دنبال دریافت ممبر ایتا به صورت واقعی هستید باید همزمان در دیگر شبکه های اجتماعی مثل سروش، بله، روبیکا، آیگپ، هورا و… فعال باشید. تولید محتوا وقت گیر می باشد اما اگر مثلا یک محتوا تولید کنید و آن را در همه ی شبکه های اجتماعی موجودی که داریم کپی کنیم وقت گیر نیست. اما می توانیم با یک محتوا چندین برابر بازدهی داشته باشیم. می توانیم منبع اصلی را کانال ایتا قرار دهیم تا کاربران در دیگر شبکه های اجتماعی را به سمت کانال ایتای خود جذب کنیم و از این طریق ممبر ایتا جذب کنیم. شما می توانید با ثبت کانال ایتا در دایرکتوری ممبر ایتا بیشتری جذب کنید. در سایت های تبلیغاتی یا دایرکتوری که مخصوص تبلیغ و ثبت آدرس کانال ایتا هستند، کانال خود را با مبلغی کم درج کنید. مثلا اگر موضوع کانال شما فروش مانتو است اگر یک نفر در گوگل سرچ کند خرید مانتو در لیست نتایج گوگل کانال شما هم معرفی می شود و کاربر با لمس لینک به کانال شما هدایت می شود.

یک روش موثر و کم دردسر افزایش ممبر ایتا، خرید ممبر ایتا است. در حقیقت خرید ممبر تضمینی ایتا یک سکوی پرتاب برای پیشرفت در افزایش ممبر ایتا است. میزان اثر گذاری خرید ممبر ایتا چقدر است؟ کافیست فقط خودتان را جای مشتری بگذارید شما در دو کانال فروش مانتو عضو هستید و مدل مانتویی که پسند شما است در هردو کانال موجود است. شما ترجیح می دهید از کانالی که تعداد ممبر ایتا بیشتری دارد خرید کنید یا کمتر؟ قاعدتا کانالی که بیشترین تعداد ممبر ایتا را دارد حس اعتماد بیشتری در شما ایجاد میکند. خبر خوشی که داریم این است که خرید ممبر ایتا شبیه به ممبر تلگرام نیست چون تلگرام محدودیت های زیادی برای صاحبان کانال ها ایجاد میکند و ممکن است با خرید ممبر کانال شما  را مسدود یا محدود کند اما در ایتا چنین محدودیت هایی وجود ندارد و به دلیل ایرانی بودن حامی کسب و کار های ایرانی است و با خیال راحت می توانید هر تعدادی که مایلید خرید ممبر باکیفیت ایتا را از برنامه خرید ممبر ایتا با مبلغ کم داشته باشید. روش دیگر این است که کانال هایی را که ممبر بالایی دارند خریداری کنید. که البته خریدن کانال شبیه به همان خرید ممبر ایتا است مگر در صورتی که یک کانال مدت زمان زیادی فعال باشد و برند شده باشد که خیلی ارزشمند است. نکته قابل توجه این است که کانالی مرتبط با موضوع کسب و کار خودتان خریداری کنید که در غیر این صورت احتمال ریزش ممبر ایتا زیاد است. چرا که مثلا در نظر بگیرید شما کانالی را خریداری کردید که تا کنون موضوعاتی در رابطه با آموز آرایشگری و خود آرایی داشته و بعد از خرید شما تبدیل شده به یک کانال با موضوع فروش لوازم خانگی. شما همچنین می توانید جهت افزایش ممبر ایتا از تبادل تبلیغات کانال ها بهره ببرید. تبادل یعنی شما تبلیغ یک کانال را رایگان در کانال خود قرار می دهید و در مقابل آن کانال نیز تبلیغ رایگان کانال شما را در کانال خود قرار می دهد. مثلا اگر موضوع کانال شما آرایشگری است کانالی با موضوعات خیاطی و لباس تبادل داشته باشید چون کانال های مکمل یکدیگرند خیلی موثر است.

امکانات پنل رایگان ایتا برای ثبت ممبر کانال

سرویس ممبر کانال ایتا به این صورت می باشد که پس از ثبت نام در پنل ممبر کانال ایتا شما بدون هیچ واسطه ای سفارش خود را ثبت و پیگیری می نمایید توجه داشته باشید که ممبرها واقعی و اختیاری می باشند و برای جذب بیشتر باید کانال شما جذابیت لازم را داشته باشه

ثبت نام در پنل ممبر کانال ایتا رایگان می باشد در صورتی که در برخی از سایت ها پنل را به قیمت های بالایی می فروشند که ما آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و نکته مهم و جذاب تر این که با ثبت نام در این پنل به امکانات زیادی دسترسی خواهید داشت .

ثبت نام در پنل ممبر کانال ایتا

دیگر امکانات پنل ممبر کانال ایتا

سفارشات در دسترس برای تلگرام :

ممبر آفلاین بدون بدون ویو کانال 

ممبر آفلاین با ویو 50 پست آخر 

ممبر واقعی اختیاری (ترکیبی) کانال تلگرام 

ممبر واقعی اختیاری پاپ آپ کانال تلگرام  7 مدل سرویس (پاپ آپ – خانم – اسپانسری و …) 

اجاره ساعتی اسپانسری کانال تلگرام

ممبر واقعی اجباری کانال تلگرام 7 مدل سرویس ( سرور وِیژه – بی صدا – مخفی – پست آزاد – کانال اختصاصی و …)

ممبر سوپر گروه تلگرام 

بازدید پست تلگرام 

لایک و رای تلگرام 

و ….

سفارشات در دسترس برای اینستاگرام :

فالوور اینستاگرام ( 9 سرویس )

لایک اینستاگرام ( 7 سرویس )

ویو و بازدید اینستاگرام ( 6 سرویس )

کامنت اینستاگرام ( 6 سرویس )

استوری اینستاگرام ( 2 سرویس )

رای و نظر سنجی و مسابقه اینستاگرام ( 4 مورد )

ایمپرژن / ذخیره / ریچ اینستاگرام ( 5 مورد )

لایو IGTV اینستاگرام ( 6 مورد )

لایو LIVE اینستاگرام ( 8 سرویس )

سرویس منشن اینستاگرام ( 9 سرویس )

انواع سرویس های شبکه های اجتماعی دور هم هستند آن هم در یک پنل 

این مورد رو هم بدونید که پنل رایگان ممبر ایتا امکانات شبکه های اجتماعی دیگر را هم دارا می باشد که در ادامه خواهیم گفت 

ما پنل ممبر فالووری رو به شما معرفی کنم که انواع سرویس ها شبکه های مجازی در اون در اختیار شما قرار میگیره و میتونین تمام شبکه های اجتماعی خودتون رو پشتیبانی کنین

با پنل ممبر فالوور ام یو ادز  می توانید آمار شبکه های اجتماعی خود را افزایش دهید . در این پنل قدرتمند انواع سرویسهای اینستاگرام از قبیل لایک – ویو – انواع فالوور – منشن و … انواع سرویسهای که سرویس های منشن آن بسیار برای بازاریابی بکار خواهد آمد  و سرویسهای تلگرام از قبیل انواع ممبر – لایک – نظر سنجی و …

و سایر شبکه های اجتماعی مانند توییتر ، پینترست و … رو دارا می باشد.

پنل ممبر فالوور ما سرویسهای داخلی چون : ممبر روبیکا ، ممبر ایتا ، ممبر بله و …. را در دسترس شما قرار داده است .

خلاصه با پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن ما میتوانید هم کانال و پیج های خودتون رو مدیریت کنید و هم از طریق این پنل حرفه ای به گسترش کسب وکار خود و ایجاد بازارهای هدف برای بازاریابی در راستای اهداف خود بپردازید.

برای مشاهده پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن ابتدا به صورت رایگان در پنل ثبت نام بفرمایید .

از طریق لینک زیر میتونین ثبت نام بفرمایید 

ثبت نام رایگان در پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن

به پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن ما سری بزنید و کسب درآمد کنید.

⇓ برای ثبت نام کاملا رایگان بر روی لینک زیر کلیک کنید ⇓ 

برای هرگونه مشاوره با شماره های مندرج در سایت تماس و یا در قسمت دیدگاه سوالات خود را بپرسید.

موفقیت از آن شماست 

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

درباره ی تیم مدیریت محتوا

سلام به شما همراهان همیشگی ام یو ادز همانطور که می دانید اولویت اصلی ما درک کامل نیازهای شما است. ام یو ادز بهترین راهکار را برای موفقیت شما در شبکه‌های اجتماعی از جمله خرید ممبر تلگرام انجام می دهد. کار ما پس از انجام سفارش شما تمام نمی‌شود، بلکه پس از اتمام کار برای ارائه آموزش‌های تکمیلی و مشاوره‌های رایگان با شما همراه خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی

Order American likes for your page posts

برای پست های پیجتان لایک آمریکایی سفارش دهید Order American Likes for your page posts

Order American Likes for your page posts   Yes, you heard right, you can order …

3 دیدگاه

  1. درج تبلیغ کانالمون رو داخل کانال های پر مخاطب دارید؟

  2. سلام وقت بخیر. چه جوری میشه تبلیغات برای کانالمون انجام بدیم؟ راهنمایی میفرمایین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.