خانه / مقالات دیجیتال مارکتینگ / تلگرام / چگونه اکانت حذف شده تلگرام را برگردانیم؟

چگونه اکانت حذف شده تلگرام را برگردانیم؟

در پاسخ به اینکه آیا امکان بازگردانی اکانت قبلی تلگرام و برگرداندن اکانت حذف شده تلگرام وجود دارد یا خیر ، باید گفت که در صورت حذف اکانت تلگرام ( دیلیت اکانت تلگرام ) ، تلگرام به شما اخطار می دهد که کلیه اطلاعات ذخیره شده شما حذف خواهد شد و دسترسی به آن ها در آینده میسر نخواهد بود . در صورتی که شما Log out کرده باشید و یا اینکه تنها برنامه را پاک کرده باشید ، بعد از وارد کردن شماره مجددا به اکانت خود دسترسی پیدا کرده و کلیه اطلاعات شما باز خواهد گشت اما در صورت دیلیت اکانت امکان بازگرداندن اکانت حذف شده وجود ندارد . تنها راه حل موجود برای برگرداندن اکانت حذف شده تلگرام این است که وارد telegram.org/support شده و در بخش Please describe your problem مشکل خود را مطرح کنید و از تلگرام درخواست بازگرداندن اکانت حذف شده تلگرام خود را نمایید .

میزان شانس شما در برگرداندن اکانت تان بستگی به درصد پاسخگویی تلگرام دارد. بنابراین این راه بصورت 100 درصد تضمین شده نمی باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که پیغام شما باید به زبان انگلیسی نوشته شود و در متنی که وارد می کنید سعی کنید اطلاعاتی مثل تاریخ و محل ایجاد اکانت ، آخرین زمان دسترسی و سایر اطلاعاتی که می تواند به اثبات مالک بودن شما کمک کند را به صورت خلاصه وارد کنید . در بخش your phone number شماره تلفن متصل به اکانت حذف شده را به صورت بین المللی (989121234567+) وارد کنید و در بخش your email یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید زیرا نتیجه درخواست شما به آدرس ایمیلی که در این بخش وارد کرده اید ارسال خواهد شد . بعد از پر کردن اطلاعات دکمه Submit را انتخاب کنید .

 

ممبر و فالوور رایگان

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

درباره ی امیر حسین ملائی شمس

سلام به شما همراهان همیشگی ام یو ادز همانطور که می دانید اولویت اصلی ما درک کامل نیازهای شما است. ام یو ادز بهترین راهکار را برای موفقیت شما در شبکه‌های اجتماعی از جمله خرید ممبر تلگرام انجام می دهد. کار ما پس از انجام سفارش شما تمام نمی‌شود، بلکه پس از اتمام کار برای ارائه آموزش‌های تکمیلی و مشاوره‌های رایگان با شما همراه خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی

سفارش لایک و رای نظر سنجی برای گروه تلگرام Order likes and polls for Telegram Group

Order likes and polls for Telegram Group There are many people who use Telegram for …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.